Lietuvių k. ugdymo pamoka 6b klasės mokiniams buvo kiek neįprasta, nes pamokoje dalyvavo jų augintiniai. Pamokos metu vaikai pasakojo vieni kitiems apie savo augintinius ir gyvūnus ,kurie gyvena kartu su jais. Dalinosi žiniomis, patirtimi, kaip rūpinasi savo augintiniais, kaip juos maitina, prižiūri, kaip su jais žaidžia. Taigi, kokius jausmus sukelia bendravimas su gyvūnais? Džiaugsmas, ramybė, laimė, atsakomybė, meilė, draugystė, pasitikėjimas, pagarba, rūpestis – jausmai ,kuriuos teikia augintiniai. Viena vertus, teigiama, kad vaikai, auginantys naminį gyvūną išmoksta labiau pasitikėti savimi. Atsakomybė už gyvūną/ rūpinimasis juo leidžia labiau savimi pasitikėti, ugdyti charakterį.Kita vertus,vaikai, rūpindamiesi augintiniu, taip pat mokosi gero elgesio, pavyzdžiui, rūpintis, dalintis, elgtis gražiai/ švelniai; ugdosi kantrybę ir suvokimą apie kitų (žmonių ir gyvūnų) jausmus; rūpindamasis, kad augintinis būtų pamaitintas, tvarkydamas jo tualetą ar narvelį, vaikas išmoksta rūpintis kitu, jausti pareigą ir atsakomybę; augintinis padeda suprasti, kaip svarbu dalintis (maistu, dėmesiu).

Taip pat aptarėme ir saugaus bendravimo su gyvūnais taisykles.

Skip to content